Google (ale i další poskytovatelé) postupně zpřísňují pravidla ohledně kontroly, zda-li je mail spam či nikoliv. Dvě technologie, které velmi pomohou zlepšit doručitelnost vašich mailů jsou SPF a DKIM. A bohužel u mnoha firem vidím, že SPF a DKIM nemají nastaveno. A pak se diví, že padají do spamu. V tomto videu si ukážeme, jak SPF a DKIM nastavit na Google Workspace.
Dnes si budeme hrát na alchymisty – budeme extrahovat data z chytrých štítků v Google Tabulkách. Pomocí této novinky lze vytáhnout z chytrých štítků (lidé, soubory, události, …) další atributy – email, telefon, datum poslední změny souboru, apod.
Obsidian je můj externí mozek. Nástroj na evidenci poznámek, výpísků z knížek, báze znalostí a mnoho dalšího. Mrkněte, jak ho používám.
Funkce Rozpis schůzek v Google Kalendáři umí vytvořit rezervační formulář např. pro konzultace, rezervace termínů pro pacienty, apod. A ten, kdo se objednává, nemusí mít dokonce ani Google účet.