Fotogalerie - Fotovýlety

Aktuální články a informace naleznete na mém blogu.
Hlavní stránky bohužel nestíhám aktualizovat.

Návod k mapě: Mapa se posunuje stisknutím levého tlačítka myši a táhnutím.
Dvojitým kliknutím levého tlačítka myši mapu přiblížíte. Pravým tlačítkem myši ji oddálíte.
Podržením klávesy CTRL + levé tlačítko myši vytvoříte výřez pro přiblížení.
Při větším přiblížení se na mapě zobrazí i další body (zastávky, památky, ...). Kliknutím na ně vyvoláte více informací (např. hledání autobusového spojení).
Vranov u Brna na kolech s Klárkou
11.4.2009 - Vranov u Brna na kolech s Klárkou
Za 14 dní jedeme s Klárkou na kolech do Valtic a na soutok (cca 70km tam, Valtice - soutok - 50km, 70km zpět) a osobně mám trochu obavy, jak to půjde. Tento víkend jsme to zkusili na nečisto na kratší trase :-).
Praha
26.7.2008 - Praha
Několik fotek z výletu do Prahy, kam nás pozvala bývalá kolegyně a současná kamarádka Kačka. Velký dík také patří Maky a Radkovi, kteří nám dělali průvodce po Praze.
Dovolená Vranov
25.5.2008 - Dovolená Vranov
Protože se o Vánocích zadařilo a Ivaně nyní nějak moc narostlo bříško, tak je letošní dovolená ve znamení flákání na Vranovské přehradě. Žádné dlouhé tůry, žádné krosny nebo ježdění na kole.
Naše první Earthcache
30.12.2007 - Naše první Earthcache
Kdo sleduje tyto stránky častěji, tak asi ví, že s Ivanou trochu "ujíždíme" na Geocachingu. I když "ujíždíme" není to pravé slovo, takoví magoři jako Špičkonautík a Drasťák (sorry), kteří mají rekord 62 keší za 24h, rozhodně nejsme :-). Zde naleznete pár fotek z naší první Earthcache.
Tesák - Hvozdná - Zlín
17.11.2007 - Tesák - Hvozdná - Zlín
Jako tradičně každý rok, tak i letos, jsme vyrazili 17. listopadu do Hvozdné u Zlína. Tentokrát jsme to vzali z Tesáku přes Držkovou a Kašavu. Bohužel se mi při dobíhání na autobus podařilo uklouznout na ledu a co se mi stalo, se dozvíte u první fotky.
Žďárské vrchy - léto
18.8.2007 - Žďárské vrchy - léto
Další ze série "Čtvero ročních období - Žďárské vrchy". Pěšky z Nového Města na Moravě přes Kadov, Devět skal, Svratku do Čachnova.
Baťův kanál - hausbót
5.7.2007 - Baťův kanál - hausbót
Už ani nevím, kde jsem narazil na stránky www.lode-hausboty.cz. To, že se i u nás dá plout hausbótem jsem vůbec netušil a musím říct, že to stálo za to. Pokud vás to také láká, rozhodně doporučuji rezervovat loď již na začátku roku.
Litovelské Pomoraví
28.6.2007 - Litovelské Pomoraví
Několik fotek z výletu na kolech do Mohelnice přes Litovelské Pomoraví. Poblíž Oloumouce stojí za podívání nízkoenergetický dům Sluňákov. Bohužel bylo zavřeno, takže někdy příště.
Dovolená Jeseníky
17.6.2007 - Dovolená Jeseníky
Když jsme viděli fotky z přechodu Jeseníku od Martina Cíglera (www.cecik.cz), bylo jasné kam pojedeme letos na dovolenou. Počasí nám opravdu přálo, během osmi dnů jsme zažili pařáky, přeháňky, pořádnou mlhu i bouřky s průtrží mračen, ale i přesto to stálo za to.
Vídeň
11.5.2007 - Vídeň
Návštěvu Vídně jsme plánovali již dlouho, ale vždy do toho něco vlezlo. Naposledy například naše svatba. Konečně to vyšlo a mohli jsme tak využít pozvání známých Fritze a Joa do Schweizerhausu :-). (Zdroj popisků: Průvodce Vídeň, DK - Ikar)
Žďárské vrchy - jaro
5.5.2007 - Žďárské vrchy - jaro
Další ze série "Čtvero ročních období". Letos do Ždárkých vrchů a tentokrát jsme šli z Pusté Kamenice na zámek Karlštejn, přes Zkamenělý zámek a Malé perničky do Borové. Další den pak do Poličky a zpátky do Brna. Bohužel nám nepřálo počasí, takže to spíše připomínalo "gastrovýlet".
Zřícenina hradu Zubštejn
27.4.2007 - Zřícenina hradu Zubštejn
Po sobotní návštěvě rodičů v Mohelnici jsem potřeboval trochu vychodit všechny ty knedlíky, svíčkovou, zákusky, pivo a slivovici. Proto jsme v neděli vyrazili do Víru, z něj na Zubštejn a dále pak do Nedvědic.
Z Mikulova na Pálavu
7.4.2007 - Z Mikulova na Pálavu
Trasu z Mikulova na Pálavu a Nové Mlýny jdeme letos podruhé, bohužel poprvé nám moc nepřálo počasí. Tentokrát jsme vyrazili na dva dny, naštěstí druhý den se počasí trochu umoudřilo a obloha nebyla tak "plechová".
Vrbno pod Pradědem a Praděd
2.3.2007 - Vrbno pod Pradědem a Praděd
Na Vánoce jsem od Ivany tradičně dostal dárek v podobě víkendového pobytu někde "na konci světa". Tentokrát bylo cílem naší cesty Vrbno pod Pradědem a speciálně omrknout Praděd, kam se chystáme v létě na "velkou dovolenou".
Žďárské vrchy - zima
16.2.2007 - Žďárské vrchy - zima
Loňskou sérii výletů s DFK "Čtvero ročních období" přežilo několik jedinců, kteří se s námi vydali letos na obdobnou akci, tentokrát do zimních Ždárských vrchů. Naštěstí na nás zbyl nějaký sníh :-).
Rozhledna Klucanina
28.1.2007 - Rozhledna Klucanina
Tak toto budou asi jediné zasněžené fotky z této zimy. Když napadl sníh, vyrazili jsme z Hradčan u Tišnova na kopec Klucanina, kde se nachází stejnojmenná rozhledna. Ještě že jsme šli, protože příští den sníh roztál a letos už další asi nebude :-).
Chřiby s DFK - podzim
28.10.2006 - Chřiby s DFK - podzim
A máme tu poslédní ze série akcí DFKlubu, tentokrát "Podzimní Chřiby" spojené s tradičním srazem DFK. Stejně jako v létě jsme přespali na Ranči Vlčák. Fotek moc nemám, protože jsem v rámci fotomaratonu fotil na film.
Rudické propadání
15.10.2006 - Rudické propadání
Tak nám skončil Invex a je potřeba trochu provětrat hlavu. Z Jedovnice jsme se vypravili na Rudické propadání - nejmohutnejší propadání Moravského krasu a druhý nejdelší jeskynní systém u nás. V Rudici jsme si pak dali výborný oběd v "Dělňáku" a pak přes starou pískovnu do Křtin.
Let balónem
30.9.2006 - Let balónem
Jako svatební dar jsme s Ivanou dostali let balónem s firmou Aviatik servis. Startovali jsme na Prýglu a vítr nás po hodině zavál kousek za Kuřim. Bylo to super!
Chřiby s DFK - léto
26.8.2006 - Chřiby s DFK - léto
A máme tu pokračování akce DFKlubu, tentokrát "Letní Chřiby s Drasťákem". Sice jsme byli jen ve třech, ale akce se vydařila a ani jsme moc nebloudili. Největší problém byl ale v tom, že na mapách KČT je Ranč Vlčák zaznačen na špatném místě :-).
Soutok Moravy a Dyje na kolech
6.7.2006 - Soutok Moravy a Dyje na kolech
Na Soutok se chystáme už hodně dlouho a konečně se nám to podařilo o červencových svátcích. Z Brna vlakem do Břeclavi, potom na kole přes Pohansko na Soutok a zpět přes Reinthal, Valtice, Lednici na vlak do Ladné.
Vodní nádrž Vír a rozhledna Karasín
11.6.2006 - Vodní nádrž Vír a rozhledna Karasín
Pár fotek z víkendového výletu na vodní nádrž Vír a rozhlednu Karasín. Sice vstávání ráno o půl šesté na vlak poté, co jsme s Ivanou a jejím bratránkem zapíjeli svatbu bylo krušné, ale ještě že jsme se vykopali ven - po dlouhé době nám přálo konečně počasí.
Beskydy - Radhošť
27.5.2006 - Beskydy - Radhošť
Jak jsem psal v únoru, že se určitě na Pustevny vrátíme, tak jsme poslední víkend v květnu vyrazili z Frenštátu pod Radhoštěm na Velký Javorník, Pindulu až na Radhošť. Zde jsme přenocovali a v neděli pokračovali přes Pustevny zpět do Frenštátu. Bohužel počasí nám opět nepřálo.
Chřiby s DFK - jaro
6.5.2006 - Chřiby s DFK - jaro
A máme tu pokračování akce DFK, tentokrát "Jarní Chřiby". Bohužel fotky nestojí za moc, je to spíš taková reportáž. Takže znouvu a lépe, tentokrát v létě (sakra, že bych místo focení psal básne?).
Beskydy - Pustevny - Radhošť
17.2.2006 - Beskydy - Pustevny - Radhošť
Na Vánoce jsem od Ivany dostal super dárek - poukaz na víkendové ubytování pod Pustevnami. První den nám sice počasí nepřálo, zato v sobotu bylo perfektně. Už teď plánujeme, že se v létě vrátíme, tentokrát však s přespáním přímo na Radhošti (a bez sněhu).
Chřiby s DFK - zima
14.1.2006 - Chřiby s DFK - zima
Benki z DFK vymyslel, že bychom mohli podniknout "fotovýlety" na Chřiby, a to v každém ročním období. Tentokrát byla na řadě zima a matka příroda nám to dala opravdu sežrat. I když se může zdát, že jenom nadávám, tak se mi to líbilo a už teď se těším na jaro.
Zlín - Hvozdná - Vizovice
17.11.2005 - Zlín - Hvozdná - Vizovice
Irča (Ivanina sestra) nás pozvala na oslavu narozenin do lihovaru R. Jelínka. Vyrazili jsme však o den dříve a udělali si malý výlet ze Zlína přes hrad Lukov do Hvozdné, kde jsme přenocovali (penzion Elko, kde mají výborné horké maliny). Druhý den jsme pak pokračovali přes Slušovice do Vizovic.
Hostýnké vrchy
28.10.2005 - Hostýnké vrchy
Když letos v zimě sestry Zapletalovi pořádali pro DFK "fotovýlet" z Hostýna na Rusavu, rozhodli jsme se, že se určitě ještě vrátíme, až nebude sníh. No a protože už je po Invexu, vyrazili jsme v pátek směr Hostýn. Tentokrát byl podzim v plném proudu a okolní příroda hrála všemi barvami.
Mariadol
6.8.2005 - Mariadol
Letošní velký sraz dFKlubu bude v tentokrát v Mariadole. Tento víkend jsme se tam vypravili "na obhlídku" a domluvit podrobnosti. Fotky jsou ze sobotního výletu po okolí.
Zoopark Chomutov
14.6.2005 - Zoopark Chomutov
Jeden den dovolené jsme strávili v Zooparku Chomutov. I když je období školních výletů, děcka to naštěstí přestalo bavit a odpoledne byl v Zooparku už krásný klídek.
Dovolená - Krušné hory
11.6.2005 - Dovolená - Krušné hory
Letošní dovolenou jsme strávili na horském hotelu Lesná (na stejném místě pořádal www.fotoaparat.cz loni na podzim workshop). A protože se mi tam velmi líbilo, vrátili jsme se na delší dobu. A stálo to za to. Klid, málo lidí a VÝBORNÁ kuchyně.
Vysoké Tatry
6.5.2005 - Vysoké Tatry
Původně jsme chtěli výlet do Tater zrušit kvůli nepříznivé předpovědi počasí, ale ještě že jsme to neudělali. Začínám věřit tomu, že meteorologvé si pouze hází kostkou ;-)
Amsterdam
21.4.2005 - Amsterdam
Před dvěma roky jsem byl služebně v Amsterdamu a protože se mi tam velmi líbilo, chtěl jsem se vrátit na trochu déle. Po dvou letech "plánování" se nám to konečně podařilo :-).
Nové Mlýny - severní strana
27.3.2005 - Nové Mlýny - severní strana
Pár fotek z výletu po sevením břehu zamlžené nádrže Nové Mlýny. Doufám, že mě Ivana za tu poslední fotku nezabije :-).
Výlet z hradu Pernštejn do Rožné
27.2.2005 - Výlet z hradu Pernštejn do Rožné
Konečně jsme si letos užili trochu víc sněhu :-). Teplota -5°C a pořádnej vítr a ve fotovýbavě žádná kořalka :-(
Hostýn s DFK
19.2.2005 - Hostýn s DFK
Výlet s DFK na Hostýn a Rusavu za účelem předání výhry Anně Zapletalové - vlastnoručně pečeného beránka od Mildy Marečka. Diskuze k této akci naleznete zde.
Slavkov - Sv. Urban
11.12.2004 - Slavkov - Sv. Urban
Po roce jsme se vrátili na toto místo, bohužel se mi fotky moc nepovedly, loni to bylo lepsi.
Výlet do Lulče
20.11.2004 - Výlet do Lulče
Bráchovy narozeniny jsme letos oslavili u Mildy na "chatě" v Lulči. A zastihnul nás tam i první letošní sníh!
Pálava
23.10.2004 - Pálava
Po Invexu jsme větrali s Ivanou a bráchou hlavy na Pálavě. Mlha byla teda parádní :-)
Sraz DFK v Milovech
24.9.2004 - Sraz DFK v Milovech
Fotky z výletu na srazu serveru www.dfklub.cz v Milovech.
Dovolená Šumava
21.6.2004 - Dovolená Šumava
Dovolenou v roce 2004 jsme strávili na Šumavě. Sice nám ze začátku nepřálo počasí, ale nakonec se umoudřilo. Jedna rada - na Trojmezí netáhněte stativ, budete nadávat stejně jako já, ta těžká kráva se pěkně pronesla :-).